Сыни тұрғысынан және шығармашылық ойлау дағдыларын қалыптастыру
Жалпы мақсаты: Мұғалімдердің кәсіби құзырының деңгейін үздіксіз арттыру үшін жағдай жасау және олардың инновациялық жұмыстағы қызметін жетілдіру және оқытудың әдістемесін меңгерту
Оқу нәтижелері: Тыңдаушылар жауап алу мен шағын топтардағы жұмысты қоса алғанда, сын тұрғысынан ойлау туралы өз идеяларын тұжырымдайды.
Түйінді идеялар: Сын тұрғысынан ойлау-қадағалау, тәжірибе, ойлану нәтижесіндеа лынған ақпаратың мағынасын тануда, оны бағалауда және талдауда аналитикалық тәсілдің қолданылуын көздейтін ойлау түрі. Бұл келесі қабылданатын әрекеттерге негіз болуы мүмкін.
Коуч әрекеті | Тыңдаушылар (мұғалімдер) әрекеті | Ресурстар | |
1 | Сәлемдесу | Сәлемдесу | |
2 | Жағымды атмосфера қалыптастыру. Жас мамандардың көзқарасымен | Жас мамандар осы мамандыққа қалай келгендігі туралы айтады және болашақтағы мақсаты | Өз сөздерімен |
3 | Топқа бөліну («Шашу» әдісімен) | Конфеттердің түріне қарай топқа бөлінеді | Конфеттер |
4 | «Миға шабуыл» әдісі бойынша таратылған суреттерді салыстыра отырып, тұжырым жасау | Таратылған суреттерде не жасырынғанын анықтайды | Таратпа суреттер |
5 | «Баяндама» оқу арқылы сын тұрғысынан және шығармашылық ойлауға шолу жасау | «Түртіп ал» әдісі арқылы керек мәоіметтерді жазып алады | Баяндама материалы, слайд |
6 | Жас келсе- іске... Жас мамандарға ситуациялық сұрақтар беру арқылы сын тұрғысынан ойландыру | Таратылған сұрақтарға ойлана отырып жауап береді | А4 парақтары, қалам |
7 | «Тышқан мен қасқыр» мультфильмін көрсету | Мультфильм жартылай көрсетіледі. Ары қарай не болатынын сын тұрғысынан ойлана отырып тұжырым жасайды | «Интербелсенді тақта |
8 | Әңгіме таратылып беріледі | Әңгімеге тақырып қойылады және сұрақтарға жауап беріледі | А4 парағы |
9 | «Сырға толы қобдиша» әдісі бойынша кері байланыс жасау | Таратылған стикерға өткізілген коучинг туралы өз ойларын жазып, карзинаға салады | Кобдиша, стикерлер, қалам |