04
декабрь
2019
Көркемдік кестемен бұйымды безендіру
Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары: Утеулиева Р.Ш.
Ұзақ мерзімді сабақ жоспар бөлімі: № 26 жалпы білім беретін мектеп Сәндік-қолданбалы шығармашылық Мұғалімнің аты-жөні: Бегимкулова К.К. Күні: 04.12.2019ж Сынып: 5 «Е» Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: | Көркемдік кестемен бұйымды безендіру | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.2.3.3 Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: | Алдыңғы сабақта орындаған тәжірибелік жұмысты жалғастыру мақсатында қолданады;(ою-өрнектің нобайы) Нобай жасау барысында ассиметрия, симметрия және ритм сынды заңдылықтарды ұстанады; Жасалған нобай бойынша тігіс түрлерін пайдаланып, ою-өрнекті кестелеп шығады; Іс-тәжірибелік жұмыс барысында қауіпсіздік ережесін ұстанады; Уақытты тиімді пайдаланады; | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерилері: | 1 Өз қиялынан бір өрнектің нобайын жасайды; 2 Нобайды салуда симметрия заңдылығын ұстанады; 3 Салынатын дүниені форматта дұрыс орналастырады; 4 Түс үйлесімділігін анықтайды 5 Жібектен немесе мақтадан жасалынған кестеге арналған жіптермен кестелеп шығады; 6 Қауіпсіздік ережесін ұстанады; | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар: | Қазақ ұлттық мәдениетінің ерекшелігі.... тұрады. • Мен ою-өрнек композициясын ..... жасау үшін қолдандым. • Берілген бұйымды жасауда шебер келесі... қолданды. Жіп - нить - a thread Ине - иголка - needle Қайшы - ножница -scissor Мата - ткань - the cloth Өрнек - Узор - patterns Кесте - вышивка – embroidery | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
- Шығармашылық жұмыс жасай отырып қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік құндылықтары артады. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Пән аралық байланыс | Бұл сабақтағы тақырып, негізінен жаратылыстану және қазақ әдебиеті пәнімен тығыз байланысты. Жаратылыстану пәні арқылы қыздар өрнектердің шығу тарихына үңілсе, қазақ әдебиеті арқылы, қазақ халқының сәндік –қолданбалы өнеріндегі кесте мен бізкестенің, кестелеп тоқу өнерініңнегізгі орыны мен маңыздылығын түсінеді; | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім | Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 2А Сәндік-қолданбалы шығармашылық Сабақ тақырыбы: Көркем кестелеу. Кесте түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу. Нобай орындау. Осы тақырып бойынша қыздар жұмыс жасап, ою-өрнек түрлеріне және кесте өнеріне зерттеу жүргізіп, зерттеу нәтижесінде практикалық жұмыс барысында оқушылар кесте түрлерімен танысып, өздері нобай бойынша кесте жұмысын жасау. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтың басы 3 мин 5 мин 3мин Сабақтың ортасы 2 мин 3мин 3 мин 1 мин 10 мин Сабақтың соңы 5 мин Кері байланыс 3 мин Бағалау 2 мин Үйге тапсырма | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Сәлемдесу Оқушылар шаттық шеңберін құрып бір –біріне жүрекше беру арқылы жақсы тілектер айтады .Алма суретінің қимасына жасырын « Зерде» және «Көркем» деп жазылған, таңдауы арқылы топқа бөлінеді. Сонымен бүгінгі сабағымызды шағын сумка -қалташамызды әшекейлі тігістермен безендіру үшін «кесте тігу патшалығына саяхат » жасаймыз. Жол жүрер алдында біз жүгімізді салып дайындаламыз, қайда барып, не істейтінімізді болжаймыз. Кез - келген саяхатта жаңа кедергілер, қызықты жағдайлар кездеседі. Барлық жағдайда біздің біліміміз көмектеседі деп ойлаймын. Жауабын дұрыс тапқан топтың қоржынына жұлдызша салынып отырады. Ендеше балалар, Сәт сапар тілеймін! Слайд шолу 1-аялдама «Ой шақыру» Өткен тақырыпты тест тапсырмасы бойынша пысықтау 2- аялдама « Джигсо» әдісі Кестелеу өнерінің тарихын оқып екі топ бір-біріне қысқаша мазмұнын айтып береді 3-аялдама « Сыйға тарту» Бір топ екінші топқа сый ретінде кестеленген бұйымды тарту етеді сол бұйым қандай кесте түрімен безендірілген екенін айтып сыйлықты алады 4-аялдама « Оюлар әлемі» Дәптерге нобайын салу 5- Жеті жұрттың тілін біл. (орыс және ағылшын тіләнде аудармасын айтады) Жіп- Ине- Қайшы- Мата – Өрнек- Кесте- 6-аялдама « Қауіпсіздік ережесі» ТҚЕ айтып береді 7- аялдама « Кесте тігу патшалығы» Сарамандық жұмыс Балалар сөмке қалташаларына оюдың нобайын салып кестелейді. Оқушының аты – жөні____________ сыныбы_______ тобы__
Әр оқушы келесі сұрақтарға жауап бере отырып, өз жұмысын қорытындылайды: 1. Бүгінгі саяхатта қиыншылықтар кездесті ме? 2. Осы саяхат сен үшін маңызды болды ма? 3. Сабақ несімен қызықтырды « Табыс ағашы» Қоржындағы жұлдызша саны бойынша және әр оқушының орындаған жұмысын критерий бойынша бағалау. Өру өнері. Ақпараттар қарау | Ресурстар Қима кесте Слайд кестелеп тоқылқан бұйымдар Тест тапсырма-лары «Көркем еңбек» оқулығы Кестелеу өнерінің тарихы ою-өрнектер слайд:ТҚЕ Бейне ролик https://youtu.be/ZFVW0jVkDJI https://youtu.be/yszRKaTpplY Стикерлер Қызыл,сары, жасыл |