Сақтар туралы тарихи мәліметтер » КГУ "Общеобразовательная школа №26" Управления образования города Алматы
Қабылдау бөлімі:
+7(727) 271-89-87
Есепші бөлімі:
+7(727) 2-71-87-90
Нашар көрушілер
нұсқасы
04
декабрь
2019

Сақтар туралы тарихи мәліметтер

Ұзақ  мерзімді     жоспар:5.2В Сақтар
Мектебі: №26ЖББМ
Күні:4.12.19жМұғалімнің аты-жөні:Джумабаева Г.И.
Сынып: 5 З                                 Қатысқандар:Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыСақтар туралы тарихи мәліметтер 
Зерттеу сұрағы: Қандай дереккөздер сақтар туралы мәлімет береді
Осы сабақта қол  жеткізілетін  оқу
мақсаттары (оқу  бағдарламасына сілтеме)
5.3.1.1-картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету
5.3.1.2 - ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру
Сабақтың  мақсаттары
Барлығы: сақ тайпаларына қатысты дереккөздер туралы біледі; 
Көбісі: деректерге сүйене отырып, сақ тайпалары туралы дереккөздерді саралап, талдайды;
Кейбірі: тарихи деректерге сүйеніп, грек авторларының бағаларын жинақтайды
Бағалау  критерийі
  • Картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсетеді;
  • Сақ тайпаларының шығу тегін біледі;
  • Қазақстан аумағындағы сақтар тұрақтарын зерттейді;
Сақтар туралы дереккөздер, мәліметтерді талдайды.
Тілдік  мақсаттар
Пәндік  лексика және терминология: сақ сөзінің мағынасы, тиграхауда, парадарайа, хаумаварга, исседон, аргипей, аримаспа, дайлар
Оқытудың тілдік мақсаты:  сақтар туралы әңгімелейді (айтылым дағдысы);  сақтар кестесін толтырады (жазылым дағдысы); тақырып бойынша мәтінмен жұмыс жасайды (оқылым дағдысы).
Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы: 
Қазақстан аумағындағы тайпалық одақтар...
Біздің анықтағанымыз... деректерде....
 Сақтардың мекендеген жерлері...
Қорытындысында...
Құндылықтарға  баулу-Өткен тарихына құрметпен қара еліне деген мақтаныш сезімін қалыптастыру.
-Оқушылардың бойына жауапкершілік, ынтымақтастық орта құру, ашықтық, сыйластық, патриоттық  қасиеттерді қалыптастыру
АКТ қолдану дағдыларыhttps://www.youtube.com/watch?v=e8pskSiTx2M - Сақ тайпалары
https://www.youtube.com/watch?v=xJH_Boye4p8
«Ерден атаның әңгімелері» тарихи анимациялық бағдарлама.Сақтар туралы
Презентация сабақтың қосымша материалы ретінде оқу мақсаттарын,жетістік критерийлерін,тапсырмаларды орындауда көрнекілік қызметін атқарады
Алдыңғы  оқуҚазақстан аумағындағы тайпалық одақтар мен мемлекеттер.Сақ тайпалық одақтары бөлімінің бірінші тақырыбы.
Сабақтың  барысы 
Сабақтың  жоспарланған  кезеңдеріСабақтағы  жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы           мин
Сабақтың ортасы
30 мин
Сабақтың соңы 
Ұйымдастыру 
Амандасу,түгендеу.
Үй тапсырмасын сұрау: «Кім жылдам?»әдісі
Кинометафора: видео көрсету
1.Бейнебаянда кімдер жайлы айтылған?
2.Сақ тайпалары туралы не білесіңдер?
3.«Тарих атасы» деп кімді атаймыз?
4. Не себепті Геродотты  «тарих атасы»деп атаймыз? 
(Т) Тапсырма. Мәтінмен жұмыс
1-топ:оқушылар «сақ» сөзінің мағынасын атап,орын-орнына қояды.
Иран жазбаларында......
Ежелгі грек жазбаларында......
Парсы деректерінде......
2-топ:Сақ тьайпаларының мекендеген жерлерінкартадан көрсетеді.
Тиграхауда-
Парадарайя-
Хаомаварга-
Аргиппей-
Аримаспы-
Исседондар-
3-топ:грек авторларының деректерінің маңызын ашып көрсетеді.
Геродот Страбон 


ҚБ: «смайлик» әдісі
Бекіту:
Төменде берілген авторларды олардың пікірлерімен сәйкестендіріңіз.
1Дарий патшаА"Шырақ есімді бір сақ өзінің денесін қанжармен жаралап, парсыларға қашып барып, өзінің көсемінен жəбір көрген етіп көрсетеді. Парсы əскерлерін сақтарға бастап апарамын деп алдап, оларды сусыз шөлде адастырып кетеді. Сосын Шырақтың алдағанын білген парсы əскерлері оны өлтіреді. Осының зардабынан Дарий I қырғынға ұшырап, ары қарац соғысқа шыдай алмай, Персияға қайтып кетеді"
2ГеродотВТомирис "əйел болса да, жаудың шапқыншылығынан қорыққан жоқ" 
3Помпей ТрогС«Бұл — амюргийлік сақтар деп аталған тайпа (ол шын мәнінде, скифтік тайпа). Өйткені парсылар скифтердің бәрін сақтар деп атайды».
4ПолиэнD«...содан кейін мен әскеріммен Сақтарға аттандым. Шошақ бөрік киетін сақтар шайқасқа шықты. Мен теңізге жеттім де, бүкіл әскеріммен арғы бетке өттім. Сөйтіп мен сақтардың бір бөлігін ойсырата талқандадым да, екінші бөлігін тұтқынға алдым... Скунха деген көсемін қолға түсіріп, маған әкелді. Сол жерде мен өз дегеніммен екінші біреуін (олардың) көсемі қылып тағайындадым. Бұдан кейін ел маған қарады».
ҚБ дескриптор бойынша
  • Дарийдің сақтар туралы жазған  пікірімен сәйкестендіреді;
  • Герадоттың сақтар туралы жазған пікірімен сәйкестендіреді;
  • Помпей Трогтың сақтар туралы жазған пікірімен сәйкестендіреді;
Полиэннің сақтар туралы жазған пікірімен сәйкестендіреді
Рефлексия «Бағдаршам» әдісі 
(Тақтаға ілінген бағдаршамға стикер жапсыру) Жасыл түс – «бүгінгі сабақты жақсы түсіндім»;Сары түс – « орташа түсіндім,дайындықты арттыруым керек»; Қызыл түс –«сабақта қиындықтар көп болды,түсінген жоқпын» 


Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз  қосымша     көмек  көрсетуді  қалай     жоспарлайсыз? Сіз  қабілеті  жоғары     оқушыларға  тапсырманы  күрделендіріуді  қалай     жоспарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың  үйренгенін тексеруді  қалай     жоспарлайсыз?Денсаулық  және     қауіпсіздік  техникасын  сақтау
Топтық, жұптық жұмыстар барысында ашық сұрақтар тастау арқылы оқушылардың өз ойларын анық жеткізе білуге дағдыландыру. Топтық, жұптық жұмыста  Кестемен жұмыс әдісі арқылы жадаяттық тапсырмалар орындайды. 

Рефлексия
Сабақ оқу  мақсаттары  шынайы     ма?
Бүгін  оқушылар     не  білді?
Сыныптағы  ахуал     қандай  болды?
Мен  жоспарлаған     саралау  шаралары  тиімді     болды  ма?
Мен  берілген     уақыт  ішінде  үлгердім     бе?
Мен  өз     жоспарыма  қандай  түзетулер     енгіздім  және  неліктен?
Төмендегі  бос     ұяшыққа  сабақ  туралы     өз пікіріңізді  жазыңыз. Сол ұяшықтағы  Сіздің  сабағыңыздың  тақырыбына     сәйкес  келетін  сұрақтарға     жауап  беріңіз.
Қорытынды  бағамдау 
Қандай екі нәрсе табысты болды      (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 
1.Топтық жұмыста оқушылардың СТО әдісін қолдануда
2. Жұптық жұмыс жүргізуде  әдісі
Қандай екі нәрсе сабақты     жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  1. Топтық кезіндегі сұхбат.
  2. Кестемен жұмыс 
Сабақ  барысында     мен  сынып  немесе     жекелеген  оқулар  туралы     менің  келесі  сабағымды     жетілдіруге  көмектесетін  не     білдім?