09
октябрь
2019
Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеті. АШЫҚ САБАҚ
Математика
Бекітемін: О.І.О Мұса Л.Т
Сабақтың тақырыбы: Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеті. | Мұғалімнің есімі:Жуманова А.А Күні:08.10.2019ж | |||||
2 «А»сынып | Қатысқандар саны:32 | Қатыспағандар: | ||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты | 2.1.2.3** қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану | |||||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |||||
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. | ||||||
Оқушылардың басым бөлігі: | ||||||
Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. | ||||||
Кейбір оқушылар: | ||||||
Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. | ||||||
Күтілетін нәтиже | Өрнектердің мәнін шешу барысында қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиетін және тиімділігін түсініп қолдана біледі. | |||||
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. | |||||
Ресурстар | Интербелсенді тақта, оқулық, семантикалық кестелер, жеке,жұптық,топқа үдестірілмелі қима қағаздар,слайд, геометриялық фигуралар, бағалау кестесі, стикер. | |||||
Әдіс-тәсілдер | Зерттеу сабақ, сұрақ-жауап,рефлексия,кері байланыс | |||||
Пәнаралық байланыс | Музыка, бейнелеу | |||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар | ||||
Басталуы 4минут | Психологиялық ахуал қалыптастыру: 2 минут Оқушылар ұрандарын айтады. Сабаққа сәттілік айтамыз. Топқа бөлу2 минут Себетпен геометриялық фигуралар әкелу. Оқушыларға себеттен пішіндер алуларын сұраймын.Пішіндердің түрлеріне қарай 4 топқа бөлініп отырады. | 1-топ «Шаршылар» 2-топ «Тіктөртбұрыш» 3-топ «Дөңгелек» 4-топ «Үшбұрыш» | ||||
Ортасы 18минут | Үй тапсырмасын тексеру Екі таңбалы сандардың ондық, бірліктерін ажырату Білу және түсіну Жаңа сабақ «Қосудың қасиеттері»- сөзін шығарады. «Сандарды ретімен орналастыр!»-шашылған сандарды реттеу Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Дәптермен жұмыс.Күн ретін жазады. Интербелсенді тақтамен жұмыс жасау.Ауыстырымдылық және терімділік қасиетін түсінеді. Қ/б стикер арқылы | «Сандарды ретімен орналастыр!»-ойыны арқылы сабақтың тақырыбын ашады | ||||
Шығармашы-лық тапсырма 3минут | «Математикалық шынжыр» Қосудың тиімді тәсілін пайдаланады. (10+10)+(6+4)+(9+1)+(9+2)+(7+5)=63 Қ/б қол шапалақтау арқылы | Ауызша есептеу, дәптерге жазу | ||||
Сергіту сәті 3 минут | «Сыңарын тап» -ойыны Мәндері бірдей өрнектерді есептемей бірден табу, сәйкестендіру, талдау (5+3)+7 (6+2)+8 (4+2)+5 (7+1)+9 (7+9)+1 (4+5)+2 (5+7)+3 (6+8)+2 «Санамақ»музыкамен айтады Қ/б стикер арқылы | Сәйкестендіру, ережені шығару 3тілде айтып шығады | ||||
10минут | Синтез Қ/б стикер арқылы | Интербелсенді тақтамен жұмыс жасап оқушылар тапсырмалардың мәнін тауып байланыстырады, тексереді | ||||
Аяқталуы Ой толғаныс! | ____ _____ ? Дескриптор: -Сызба бойынша есеп құрастырады -Кері есеп құрастырады -Есептерді шығарады Қ/б стикер арқылы | Сызба бойынша кері есеп құрастырады, мәнін табады. Артық, кемді ажыратады | ||||
Сабақты қорыту, бекіту | Үлестірілмелі қима қағаздармен жұмыс жасау, сәйкестендіру | Сәйкестендіру, маркер | ||||
Үйге тапсырма: Қосудың қасиеттеріне мысалдар келтіру, талдау жасап үйрену. 3тапсырма қалғанын аяқтау, өз бетінше орындау | ||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс | ||||
Рефлексия Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? | «Өзін- өзі бағалау»- арқылы білімдерін бағалайды Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) «Өзін-өзі бағалау» стендіге жапсырады.«Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады. Топ басшылары семантикалық карта бойынша жинаған ұпайын айтып талқылайды.Басқа топ мүшелері кері байланыс береді. | |||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:Оқушылар материалды толықтай меңгерді 2:Өз бетімен жұмыс жасауға дағдыланды Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:Жұп ішінде талқылауы 2:Бір-бірін тыңдауы, кері байланыс беруі Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? | ||||||